luni, 23 februarie 2009

how this started...

Mi-am sters hi5-ul din trei (patru) mari motive:

1.Nu is in cautare de mascul,date,lover,amant,boyfriend,iubit,prieten.

2. Imi place sa cred ca nu sunt superficiala.Nu-mi permit sa fiu in halul ala de ipocrita incat sa pastrez un cont pe un site in care aparentele (si atat) fac legea.Sa pari ceva ce nu esti. Sau sa fi ceva.. si sa nu pari.(asta in cazul fericit).

3.Prietena mea cea mai buna nu are hi5. (inca un motiv pentru care o iubesc) Asadar si prin urmare,toata anarhia prietenilor mei, respectiv 'top 5' nu isi avea rostul. Mai mult decat atat, stateam intr-o zi uitandu-ma pierduta la ecranul asta care nici macar nu e plat, si mi se parea ca totul e de fatada, ca imi prezentam prietenii ca si niste exponate intr-un targ. Toate comment-urile respective erau facute ori la mishto, ori din obligatie, ori din cauze hormonale... ori din cauze necunoscute. cel putin mie. Si apoi stai sa te intrebi...Totusi,pentru ce?

4.Daca hi-5-ul e la moda. Prefer sa nu fiu in trend.



And as you already know... every act in this world has a consequence.And in this case, the consequence is this blog you are looking at. I wanted to find a place where i can be myself without boarders, without any limitations.
This is my world.My game, My rules.Take a seat, put on your security belt. And enjoy the ride...
These, are MY LETTERS.
LETTERS... FROM my HEART.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu